Venar 18 maj

Publicerad 2012-05-18 17:19:35 i Allt

Hallojj! Idag tog jag bussen vid två för att sedan bli hämtat av Venars ägare, sedan baar det av mot stallet! Först hade vi tänkt att jag skulle bränna lite fett på Venar, men jag och pulsmätaren fungarade inte ihop. Som vanligt med nya grejer.. Jag struntade i den och klättrade istället! Fyra stycken backar jag tog två gånger var.
Jag började med den lättaste, trav upp och skritt ner. Sedan tog jag en backe med massor av sten och grenar, sånt som Venar gillar! Skrittade förståss upp. Efter denna backe började han leta efter nästa, Haha så söt! Gick nästan inte att galoppera ;) Men fick till en fin galopp i låg form! Där efter kom jag till 3 backar på raken backen. Haha! Travade upp för dem två första, sen blev han både trött och det kom massor av stenar. Så där gick det inte att trava. Sen kom jag till den jobbigaste, jätte brant och mycket sten! Men han tuffade på bra och tyckte att det var otroligt roligt!
Därefter jag kommit ner från backen galopperade jag tillbaka till den första, tog den i galopp. Backe nr 2 skritt fortfarande, backe nr 3 galopp upp för dem två första skritt uppför den tredje. Och sedan sista skritt uppför!!
Så sammanfattningen av detta ridpass blev *trumvirvel* Toppenbra!

Jag och Venar i vintras! Jo, jag vet att den är mörk. Men palla redigera ;)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-05-19 17:54:04

fin bild idaaa! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela