8 Juni 2012

Publicerad 2012-06-08 22:01:47 i Allt

Halloj halloj! Dålig uppdatering! I know! Men livet kom imellan! Jag taggar galet till sommaren 2012, ska bli så jävla kul! :D


Just nu är jag väldigt avundsjuk på Dani och Ida som just nu är påväg till Spanien! Jag vill också! Men man får väll se glad ut ändå ;)


Idag har jag varit i skolan det gick väll bra! Gjorde det sista provet i 7:an och det känns bra. Dock kanske jag skulle kunnat plugga lite bättre. Då skulle det gått bra mycket bättre. Nu känns det som om jag använder lite mycket bra och bättre. Så vi får sluta med det. Jag gjorde även klart min sista veckouppgift i 7:an. Blev väll sådär nöjd. Jag kände att det är bättre att vara sådär nöjd än att lämna in den försent. Och så fick det bli ;)
På lunchen kunde alla 6-7 flumma sönder, efter som alla 8-9 var någonstans i stan! Det blev lite skratt, och en och en annan hand på armen! Tea fattar ;)


Jag åkte ju till stallet efter skolan bara för att jag kunde. Gick fortfarande som vanligt med Smilla. Hon börjar få rätt mycket energi efter som vi vara skrittar och någon trav när jag har bra sikt på vägen. Man vill ju inte bli påkörd. Bilarna kommer ju i ca 70 km/h och jag med galna Smilla? Skulle inte tro det va?
Smilla som var pigg, kunde tydligen galoppera bravid mig! Jag blev rätt förvånad! Det har hänt någon gång förut. Men då var det bara något litet galoppsprång sen var det bra lixom! Men nu tog hon minst 5 stycken! Dock han jag ju inte rikrigt springa med.. Haha, får ta och träna upp det där ;) Det hände en till ovanlig sak i stallet idag, jag Ida Wahlström blev trampad på foten av Smilla för första gången på ca 2 år ;) Haha, okej, kände att ni satte ett litet kbry på det där..

Det är inte ofta ni ser Smilla som föl! Dock blev dem väldigt små och jag ser hämsk up på bilden! Hur kunde jag gå runt sådär? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela