Jag saknar min dator!

Publicerad 2012-06-09 19:48:28 i Allt

Hej! Som rubriken lyder saknar jag min dator! Det känns tomt? ;) Haha, låter fett desperat!

Idag har jag inte gjort så mycket. Hade planerat att sova länge.. Det gick ju sådär! Sov till ca 8.30.. Duktigt va? Jo, juste! Jag åkte till Nordea Master. En golftävling. Min pappas jobb hade ett tält uppsatt på vip grejen. Så vi skulle dit. Och pappa gick in först sen ska jag om mina två syskon in. Och då säger tanten som kommar korten !blå kort kommer inte in" och pappa svarar "men får jag inte ta med mig mina barn in?" Och hon skit surt tillbaka "blå kort kommer inte in". Pappa svarar "Men får jag inte ta med mig mina barn in? Det här är mina barn!". Hon ännu surare "blå kort kommer inte in".. Det är vid såna hör tillfällen jag blir arg! För det första. Varför får vi inte komma in? Min pappa jobbar på Bygma. Tältet är där. Han säger att vi är hans barn. Och för det andra. Barn under 18 fick gå in gratis! Och hur ska vi kunna komma in där då? Vi såg ingenstans där man kunde köpa kort? Och för det tredje! Svara på frågan för i helvete!! Min pappa frågade minst 2 gånger "värför får inte mina barn komma in?" Och hon svarar så surt "blå kort kommer inte in". Man ba! Jag vet! Du sa det förut också! Men svara på frågan! Nä, nu känner jag att jag måste lunga ner mig lite.

I stallet gick det bra iallafall! Gick på en annan väg på med Smilla idag! Hon skötte sig jätte bra, hon pinnar på lika mycket som vanligt! Lite mage har vi fått bort. Men i vissa vinklar ser hon jätte tjock ut! Förut i det gamla stallet hade jag inte motivationen att vara ute och gå. Inte äns att åka ut. Men här på det nya stallet vill man bara åka ut! Alla är så trevliga! Jag har börjat gå rätt mycket också! Inte bara sitta inne och dega framför datorn! Sånt gillar vi! :D

Lisa, som flyttade sammtidigt som oss från samma stall frågade om jag ville rida med henne imorgon (självklart på en av hennes hästar). Jag har alltid velat rida någon utav dem så det blev ett snabbt ja! Så nu gäller det att tagga storhäst! Var rätt länge nu sedan sist! Typ Killen i Småland för jag vet inte hur länge sedan!

Nu ska jag gå och kolla film med the family! Herrå!

Vet att hon nästan blundar! Men visst är hon fin? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela