Svaren

Publicerad 2012-06-25 16:44:00 i

1. Vilka bloggar följer du?
Mina vänners, Keela.se, Linnolsson.se, Gennes.se, Carlssonpataket.se och några fler :)
 
2. Favoritmat?
Kebab
 
3. Favoritlåt(ar)?
Vart Jag Mig I Världen Vänder - Den Svenska Björnstammen och All Around The World - Justin Bieber
 
4. Favoritblogg?
Min ♥
 
5. När börjar vi skolan igen?
Haha, den 15 Augusti på skolgården 14.00. Be there!
 
6.  Jag har köpt ett hus i Florida med stall, pool, ridbana,ridhus, travbana, you name it! Lust att flytta med mig?
Haha, om "min" kille får flytta med så.. JAA!!
 
7. Om du fick vara en person för en dag, vem skulle det vara?
Min häst, eller mig själv. Jag är nöjd med mig själv och vill vara mig själv och inte jämnföras med andra.
 
8. Om du skulle ta med dig 3 personer till en öde ö, vilka skulle det vara?
Min mamma, Moa och Justin Bieber ;)
 
9. Vad skulle du helst vilja vara, ett päron eller en apelsin? - Motivera ditt svar!
Ett päron, jag tycker att ett päron har en snygg form ;)
 
10. Vad kan göra dig avudsjuk?
Haha, självklart skulle du ställa den frågan, något du redan vet! ;) Men, när jag VET att killen jag gillar är med tjejer som jag själv HATAR. Och när folk jag gillar väljer andra framför mig.
 
11. har du någon som du berättar allt för?
Jag har aldrig sagt ALLT till någon. Men dem som vet mest om mig är Tea och Moa
 
12. Vilken låt får dig att tänka på livet?
You Learn - Takida
 
13. Vilken låt brukar du lyssna på när du är ledsen?
Jag är typ aldrig riktigt ledsen, utan jag kan gråta av låtar.
 
14. Vilken låt brukar du lyssna på när du är glad?
Min Itunes lista, dock har skolan tagit bort den nu. Men när jag får tillbaka min dator så kan jag visa er om ni vill.
 
Det var alla frågor och svar. Jag tog bort frågorna om jag skulle välja två att bli tillsammans med (Crullis och Moa, ni fattar). Jag orkar inte skriva och motivera mitt svar eftersom jag vet att jag aldrig kommer gilla dem.
 
Hoppas ni blev nöjda med svaren ändå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela