Rida storhäst

Publicerad 2012-06-10 21:18:24 i Allt

Hejsan!

Idag så red jag ju storhäst! Trouper ett fullblod som tidigare har gått galopp, varit ridhäst i ca 1 år, men ändå så jävla fin! Red ut med hans ägare Lisa (hon har en till häst). Och Lisa hon hittar verkligen överallt! Och fina ridvägar desutom :) Blev bara skritt och trav bara för att jag skulle få känna på honom. Men det råkade visst bli ett litet skutt över en stock ändå ;)

Jag blev nästan kär i honom! Haha, men jag hoppas verkligen jag får rida fler gånger på honom, för han var verkligen perfekt!

Nu känner jag att jag gör rätt mycket reklam för denne häst.. men men ;)

Jo juste. I förra inlägget sa jag att jag inte ridit storhäst på länge. Men jag red ju Moas Varmblod Ullis Å i våras! Så nu vet ni det ;D

Efter stallet åkte jag och min familj till våra vänner i Lindholmen. Det var skoj!

Imorgon tar jag 08.45 tåget till v-tuna för att kolla på när min skola deltar i vittra vm (en fotbolls tunering som hålls varje år för Vittra skolor som har fotbollsakademi). Det blir väll kul? Hoppas att jag får gå hem om vi åker ut fort. Annars ska jag sitta där hela dagen och dega? Nej tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela