Världens finaste pålle!!

Publicerad 2012-06-16 23:05:32 i Allt

Hej!

Idag red jag ju med Siri, hennes mamma följde också med! Det var jätte kul att få sällskap för en gångs skull! Och det verkade Smilla också tycka. Det ända hon håller på och ska göra ett problem utav är i början. Hon ska ALLTID börja med att backa. Men det räker med att mamma tar tag i tyglarna så går hon frammåt. Så varför ska hon hålla på och larva sig? För sedan pinnar hon på hur bra och fint som helst! Så det är inte det att hon tycker att det är jobbigt, utan bara att hon vill, eller? Jag får väll komma på något smart. Jag är ju rätt smart :)

Efter stallet åkte vi hem till Siri och Ragna, det var super mysigt och roligt! God mat var det också :) Och rätt mycket skratt, lite för mycket kanske ;)

Nu ska jag gå och lägga mig innan ögonen går i kors och tillslut hoppar ut! Godnatt!

Det bjöds på hembakad tårta! Super fin! Eller egentligen tror jag att den kom från Ica..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela