Jag vet att ni bryr er

Publicerad 2012-06-20 22:22:11 i Allt

Var är du född? På BB
Hur gammal är du? 13 snart 14!
Vem är du? En skit snygg tjej
Vad vill du bli när du blir stor? En rik jävel
Hur vill du bo när du blir stor? I en lagom stor villa med man, barn och fina träd
Hur ser din framtid ut? Rida in Smilla, vinna skit mycket pengar, köpa en gård, gifta mig med min stora kärlek
Hur gammal är du om 10 år? 24
Vad gör du då? Lever livet, chillar på hästryggen
Vad tycker du om att gifta sig? Gör det med den du vet ska leva resten av sitt liv med
Har du några piercingar eller har du haft? Vart? I öronen men det har väst igen..
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Helst själv. Fast med någon i en stor säng 
Har du sovit bredvd någon från motsatta könet? Ja
Hur var det? Ehh, va?
Väljer du myskväll framför festkväll? Myskväll
Din bästa egenskap? Vad jag tror är jag väldigt snäll. Fast bara mot dem jag gillar.
Din sämsta egenskap? Förlåter för lätt, kan bli rätt arg och bitchig och så har jag inget tålamod
Vad tycker du om med dig själv? Allt
Är du dag eller nattmänniska? Jag sover på natten och är vaken på dagen, så troligen en dag
Vad är den finaste färgen på ögonen? Blåa eller bruna
Är du i ett förhållande just nu? Nepp
Har du varit kär på riktigt? Skojjar du? Dökär
Är du oskuld? Jajamänsan
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jupp
Vad för sorts killar faller du för? Olika
När hade du sex senast? -
Har du kysst en kompis någon gång? Ehm, nä. Min kompisar och jag dansar hellre
Har du gjort något med en kille som haft tjej? Nej, för jag är en snäll flicka
Har du varit otrogen någon gång? Nej
Vem vet allt om dig? Jag
Vem skulle du vilja träffa just nu? Trolla ♥
Vem saknar du mest just nu? Trolla ♥
Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? Mimmi! 20 minuter med tåg...
Vem krama du senast? Olle
Vem står dig närmast? Dem som är det hoppas jag vet det
Vem vill du träffa oftare? Mig själv
Vem är mest partyprisse? Dani typ ;)
Vem ringer du när du är ledsen? Ingen, eller Moa
Vem är snyggast? Han ofc!
Vilka finns på "inkomna samtal"? Många, fast flest Moa skulle jag tro ;)
Vilka namn finns i smsinkorgen? Moa, Tea, Ida, Olle, Crullis, Mimmi, Katta, Emma, Dani och några fler
Vem ringde du senast? Mamma
Vem smsar du oftast med? Tea
Vad stod det i senaste smset du skickade? Okej ♥
Vad har du för bakgrundsbild? På Smilla
Vad står det på anteckningar? Lite olika nummer och min önskelista
Vad har du för mobil? En skit mobil
Spelar du wordfeud? Nepp
Spelar du temple run? Nepp
Snusar du? Nepp
Har du snott något från en affär någon gång? Nepp
Brukar du röka? Nepp
Har du tagit droger? Nepp
Känner du folk som tar droger? Nepp
Har du blivit jagad av polisen? Nepp
Har du druckit så mycket att du spytt? Nepp
Dricker du alkohol varje helg? Nepp
Skulle du kunna testa droger? Nepp
Skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? Ja
Har du varit i slagsmål någon gång? Någon gång kanske
Sover du med dörren öppen eller stängd? Stängd
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? Nepp
Tror du två ex kan vara vänner? Finns det liv är inget omöjligt
Skulle du vilja vara berömd? Nej, man måste ju se glad ut hela tiden? Orka lixom!
Har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? Nej, men i bikini
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? Ehm, nej.
Brukar du tänka innan du talar? Ja, eller oftast
Känner du någon som är oskuld? Ja
Skulle du vilja tatuera dig? vart och vad? Ja, på axeln, En bild på Smilla som enhörning när hon stegrar.
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Nej
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? Haha, ja!
Tror du andra tycker illa om dig? Haha, jajamänsan!
Har du kärleksproblem? Rätt så
Kan någon ditt lösen till fb? Aa, Moa kan säkert ;)
Om ja, vem? -
Kan du dens? Ja
Vilken är din favvo serie? Kollar typ aldrig, men när jag gör det, Degrassi
Vad händer i helgen? Lite olika saker
Var hitta du den här? På en blogg. Och just nu önskar jag att jag aldrig hittade den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela