Idag

Publicerad 2012-06-14 19:00:53 i Allt

Hejsan! Jag skrev ju i det förra inlägget att jag bara skulle slappa. Men det blev kanske inte riktigt så som jag tänkt ;)

Var med Tea en stund på eftermiddagen. Vi försökte att sola. Men jag tror inte vi fick några framsteg med tanke på att solen inte ville visa sig. Antingen var den trött eller så tyckte dena att vi redan var så heta! Jag tycker att det lutar mer åt det sista alternativet ;)

Efter Tea åkte jag till stallet. Jag och mamma hade bestämmt att vi inte skulle rida Smilla i sommar. Men det blev visst inte så. Jag tog en helt kravlös skritt tur i skogen. Efter som mamma och jag märkt på sista tiden att hon älskar att vara i skogen tänkte vi att det blir prefa! Och sagt och gjort blev det perfa! Tummen upp! Det ända negativa var att hon inte ville stå still och sedan höll hon på lite i början. Men det ornade upp sig fort!

Det var min dag. Nu ska jag gå och kolla om maten är klar för jag börjar bli lite smått hungrig ;)

Med denna blid kan vi snacka länge sedan! Jag och Moa för ca 3 år sedan. Älskar dig fortfarande lika mycket gumman! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela