Leva livet

Publicerad 2012-06-14 13:02:31 i Allt

Hejsan! Jag känner att ni inte fått ett normalt inlägg på ett tag så nu får ni det bara för att jag kan!

Igår var det säkert den flummigaste dagen i hela mitt liv! Jag fick ju somsagt SOMMARLOV! Och jag åkte efter skolan till stan med Olle, Katta, Crullis, Mimmi och Dani! Vi köpte lite god saker och satte oss på Skepsholmen. Vi hade det super mysigt och skrattade rätt så mycket! Vi körde snurra flaskan fast med en pringles grej. Haha. Det roligaste var när Olle fick få fram till två sopgubbar och fråga om det fanns kakor i den där sopbilen! Jag höll seriöst på att kissa på mig! Det hela slutade med att det började spöregna och vi satt under ett träd på en filt med en filt över oss. Självklart tänkte vi inte på att det till slut skulle regna igenom och vi skulle bli dyngsura! Men det fick vi svar på.. Vi fick springa för vårat liv till närmsta hus. Vilket var ett vandrarhem. Haha. Vi köpte en rätt så äcklig hemmagjord saft för att inte tränga oss på.  

Efter stan han jag hem, åka till stallet, och tömköra Smilla. För att sedan vara med mina underbara vänner som en fin avslutining på dagen!

Vi körde bluff med några killar vi träffade på lekparken vi var på. Man märkte rätt snabbt att vi inte var vana att vara med killar ;) Men det var så sjukt roliga! Specielt den ena! Jag höll på att dö. Egentligen var det kanske inte så kul. Men i stunden kunde man dö av skratt! När dem där killarna inte ville vara med oss längre fick vi klara oss själva. Och Crullis lärde oss hur man fick någon i säng och hur man fick bort någon ur sängen. Lite smått oseriöt..

Det var min underbara dag igår. Idag ska jag slappa. Bara för att jag kan!

Snor en blid från pickniken av Olivia!


Kommentarer

Postat av: C

Publicerad 2012-06-14 19:47:07

Hoppas du kommer ihåg tipsen när det väl gäller ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela