Springa = inte min grej

Publicerad 2012-06-15 17:59:48 i Allt

God eftermiddag alla fina läsare.

Idag på morgonen var jag och Tea så himla duktiga! Vi gick upp halv 10 på ett sommarlov för att springa! Det ni! Dock vet jag inte om det var min grej.. Kom hem helt död och la mig på soffan och önskade att jag aldrig hade snörat på mig dem där skorna och sedan gått ut genom dörren. Dock nu i efterhand känner jag att det var värt det! Varför sluta när man väl börjat? ;)

Efter spring turen åkte jag, mamma och min brorsa till stallet. Vi gick som vanligt, fast denna gången hade min brorsa med hans cykel så vi tränade Smillisen med det. I början var hon lite skeptiskt mot det där cykeln men efter ett tag blev det bättre och hon brydde sig inte ens! Och för första gången i mitt liv orkade jag springa brevid Smilla i GALOPP i säkert 30 meter! Det ni!

Jag känner att idag har varit mitt livs tränings dag! Så varför inte belöna sig med att titta på en enormt tråkig match mellan Sverige - England tillsammans med Thörngrens? Funkar väll..

Den ända festen vi komemr in på är våran egen! Märks det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela