Rubrik

Publicerad 2012-06-07 18:34:59 i Allt

Hejsan bloggen!

Idag har jag lämnat in min älskade älskling! Det känns inte bra i hjärtat! Att sitta vid en helt annan dator och skriva känns riktigt annorlunda! Haha! I skolan gick det för övrigt så sjukt bra! Och det är så skönt när niorna inte är i skolan! Man vågar göra så mycket mer! Jag har tillexempel pratat med ALLA i min ansvarsgrupp! Haha, det går frammåt! ;)

Efter skolan åkte jag direkt till Smilla. Tog en promenad som vanligt! Hon var lite lungnare än vad hon brukar vara! Och jag tränade lite på att hon skulle lyssna på mig och så. Det är så fruktansvärt annorlunda för mig att gå såhär mycket! Grinden till hagen är därborta, och hästen är någon helt annanstans! Och så kommer hon ju inte längre när man ropar på henne! Lite irri, men kan vara bra att få lite mortion ibland! ;)

Nu ska jag snart äta, sen ska jag vara med Teeeaa! :D

Jag förstår mig inte på denna dator! Men jag ska plugga på det! Ni får en bild som redan varit uppe istället :)

Kommentarer

Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Publicerad 2012-06-08 15:08:18

Sv; Taffsnäs

Postat av: Julia W (Teamryttarna)

Publicerad 2012-06-08 21:47:51

Sv; Ja, dom är hur underbara som hellst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela