Tråkig dag.

Publicerad 2012-05-14 17:48:51 i Allt

Idag har jag vaknat, fått reda på en helt otroligt onödig och tråkig sak, varit i skolan och åkt till kårsta och vänt med Katta. I skolan hade jag estet och tyska, rätt chill ändå. På esteten blev jag klar men min mössa jag stickat på i typ 9 veckor? Skit ful blev den, och alldeles för tjajt runt huvudet och desutom så har det massor av hål överallt ;) Glömde den i skolan, men ni kanske kan få en blid nångon anna gång.
På tyskan hände inte så mycket, fick bara huvudvärk utav en kille som ALDRIG kan hålla käften. Han bara skriker, och så fort han ska säga nått måste han srika det? Blev så arg så jag började skrika på honom att han skulle vara tyst. Det fungerade ett tag iallafall. Sen nästa tyska pass satt jag ute och jobbade med Moa E.
Efter skolan skulle jag egentligen bakat med Dani, men det blev inte så, så jag åkte till kårsta och vände med Katta :) Sen kom jag hem och nu har jag precis ätit! :D
Blid på mig och min förra häst. Fan vad jag saknar!

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2012-05-15 10:17:09

Vad fick du reda på? :o <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela