Tja Tja bloggen!

Publicerad 2012-05-21 16:42:50 i Allt

Idag fick vi vårt nya och sista case innan skolan är slut! Geografi är ett ämne som är med! Jag blev riktigt glad! Sedan när jag fick reda på att det var tabeller och diagram i matten blev jag ÄNNU gladare! Sen kom kemin, Jag dem är bara att bita ihop och kämpa dem sista veckorna! Men jag är minst sagt taggad till sommarlovet!

På tyskan vara jag och Moa E lite busiga, men vi hade SJUKT kul! :D

 

Nu såhär efter skolan har jag inget att göra, hämtade precis min syster från fritids, annars inte gjort något speciellt. Imorgon ska jag till Venar och skritta ut på honom, annars ska jag inte göra så mycket mer.

 

Det här var nog det tråkigaste inlägget i historien! Men det får ni stå ut med! PUUUUUSS!


Så jävla snygga! Älskar dig! :D



Kommentarer

Postat av: Tea

Publicerad 2012-05-21 21:20:05

Haha, är man snygg så är man ;) Älskar dig med! :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela