Morsdag

Publicerad 2012-05-27 12:00:00 i Allt

Grattis på morsdag mamma! Just nu är jag inte hemma och kan säga detta till dig. Men du får läsa det istället.

 

Du är den mamman jag alltid velat ha och alltid haft, och jag skulle inte kunna få någon bättre mamma! Även fast jag inte alltid är världens underbaraste varelse på jorden, finns du alltid där för mig! Jag har börjat att prata med dig om allt! Det känns skönt att det är någon som lyssnar, och förstår mig!

Tack för allt du gjort för mig! Det betyder verkligen! Jag älskar dig så sjukt mycket! Du är bäst!

 

Puss, din Ida ♥

 

Jag har sagt det förr, men jag säger det igen! Jag älskar dig!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-05-28 00:04:45

Åh min älskling vad fint du skriver <3 Tack såååå mycket! Älskar dig! ps. Ringde Justin Bieber, han ville gärna komma på middag imorrn!

Postat av: Moa

Publicerad 2012-05-28 17:58:57

Bra skrivet Idis och snygg mamma!

Sv; Just like you babe! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela