Mina vänner

Publicerad 2012-05-15 20:35:34 i Allt

Jag har ett problem, kanske inte det största problemet i livet direkt, men det är jobbigt. Jag har ju som sagt 9 väldigt nära vänner, dock är inte alla dem här i samma ”kompisgäng” utan det är två. Dem båda går på min skola och båda gillar varandra så vi skulle ju kunna vara alla tillsammans, men problemet är att det aldrig blir så.

Jag måste alltid välja. I det ena ”gänget” är vi fyra stycken om man räknar med mig, och i det andra är vi sju stycken om man räknar med mig. Jag står alltid mittemellan dem här ”gängen”, jag vet aldrig vart jag ska vara, jag vet aldrig hur det ena ”gänget” reagerar om jag är med det andra för en dag. Jag är så rädd att dem ska tro att jag dissar dem och inte vill vara med dem! Men så är det inte. Verkligen INTE! Jag gillar eller snarare älskar dem båda ”gängen” lika mycket. Dem alla tar emot mig på olika sätt, men alla lika mycket. Jag vill vara med alla samtidigt.

 

Jag är en sådan som alltid måste ha vänner vart jag än går, dock kanske jag inte släpper in dem lika mycket som dem närmsta, men jag känner mig trygg när jag alltid har någon där. Och om jag är med det större ”gänget” för en dag och det lilla ”gänget” lämnar mig på grund utav att dem tror att jag inte länge vill vara med mig, vad gör jag då? Jag måste ha dem, dem som tar emot mig när jag faller.


Jag älskar er vare sig ni vill eller inte! ♥


Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2012-05-15 22:48:56

Älskling, vi vet att du inte dissar oss och jag förstår att det kanske känns som du står mellan 2 läger. Men vi är ett pussel med 8 bitar och alla pusselbitar behövs så du har alltid en plats hos oss och vi förstår att du vill vara med tea and company också! <3

Postat av: Mimmi

Publicerad 2012-05-17 14:11:00

Klart vi inte tror att du dissar oss! Jag älskar dig även om du inte alltid är med oss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela