Jag lever

Publicerad 2012-05-28 17:48:54 i Allt

Hejsan! Jag lever som rubriken säger. Det fanns inget internet på Gotland där jag var så har inte kunnat uppdatera!

 

Det kommer säkert ett inlägg om Gotlands resan. Men det får vänta tills jag orkar ;) Men än så länge kan jag skriva att det var GRYMT! Massa skratt, hästskötarjobb och godis ;)

Idag, var jag hemma från skolan eftersom jag kom hem jätte sent igår och vaknade med huvudvärk. Mamma tog med mig till stallet istället och det fick mig både på bättra humör och jag blev av med min huvudvärk! Mamma och jag träffade Siri Frittes ägare i stallet vid 12. Vi skulle löshoppa Smilla och Viva Siris andra häst.

 

Vi började med Smilla. Hon var rätt så taggad, hon gjorde några bocksprång och höll på ;P Men när hon väl hoppade var det jätte fina språng! Hon hoppade 1m 2 gånger! Så jävla duktig hon var! :D

Vi tog in Smilla i boxen medans vi skulle löshoppa Viva. Viva hoppade lite annorlunda mot vad Smilla gjorde. Viva var även hon duktig och hoppade 150 cm (1,50) utan problem!

 

När jag kom hem pluggade jag lite eftersom jag inte har hunnit göra det torsdag-söndag. Datorn dog precis när jag blev som nöjdas. Men som tur var så var allt kvar ♥

 

Det var min dag det. Hoppas ni haft en lika bra dag som jag! Puss!


Här snackar vi gammal bild! Smilla ca 2 veckor :)


Kommentarer

Postat av: Efwa

Publicerad 2012-05-28 20:54:03

Då vaknade du exakt som jag...med en massiv huvudvärk!

Jag kom i säng klockan tre!



Massa skratt, godis och jobb.......precis så var det.

Postat av: Tea

Publicerad 2012-05-29 09:37:31

Gud vad söt Smilla var när hon var liten! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela