Jag ber om ursäkt

Publicerad 2012-05-19 23:33:47 i Allt

Både för bilden i inlägget under och dålig uppdatering idag. Idag har jag varit med Tea i täby! Köpte mina extermt vackra skolavslutnings kläder! Jag är så grymt nöjd! Jag fick följa med Tea in i alla möjliga affärer för att leta smycken, tillslut hittade hon! Vi åkte hem efter ca 3 timmar. Jag gick hem åt och sedan till Tea för att kolla på film med jordnötter! Gottiligott! Vi fotade även oss och skrattade som vanligt! Haha! Sen gjorde vi en AS töntig sak som jag INTE kommer berätta! HAHA! Jag dör!
Jag har inte gjort så mycket mer idag. Imorgon ska jag troligen till Smilla på förmiddagen eller eftermiddagen för att sedan rida Venar in tha ridhus på kvällen!
Puss och godnatt från en riktigt trött Ida.

Tog bilderna för er skull! Nu har ni fått sett hur kläderna ser ut! Kanske kommer upp ett inlägg där jag har på mig dem innan skolavslutningen.

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2012-05-20 12:04:26

Sjukt snyggt! :D Köpte du shortsen på Lindex för när jag köpte min jeansjacka där tror jag att jag såg dom ;)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela