Detta är jag :)

Publicerad 2012-05-11 18:08:49 i Allt

Hej, mitt namn är Ida Wahlström jag är 13 år fyller snart 14 (Wihoo) och bor lite utanför Stockholm. Jag gillar inte skolan, men ändå går jag dit dag ut och dag in. Och jag vill bli veterinär när jag blir stor.

Jag har ungefär 9 stycken otroligt nära vänner som jag alltid skrattar med och berättar alltid ALLT för. Jag älskar dem! Jag har ju även en familj, som är underbar! Det finns inget som kan få mig att vilja byta familj! På fritiden är jag med mina awesome friends!

Jag har ridit i ca 7 år, för ett halvår sedan fick jag börja rida min mammas kompis fjordhäst Venar, under detta halvår har jag lärt mig mer än vad jag gjorde på ridskolan jag red på i 4 år. Venars ägare som håller lektioner för mig en gång i veckan är typ bäst? Jag har även en egen liten ponny på 3 år vid namn Fröken Smilla, just nu håller jag på att rida in henne lite lätt.

Jag har flera olika stora drömmar i mitt liv, men dem två största är att rida OS och ge ut en bok om mitt liv. Kunna tacka alla dem som ställt upp för mig och tagit emot mig när jag fallit!


Bild på lilla mig (:


Kommentarer

Postat av: Efwa

Publicerad 2012-05-11 18:19:33

Lilla du är söt på bilden.

Postat av: Moa

Publicerad 2012-05-12 21:31:41

Fan vad bra att du har blogg! :D Gud vad söt du är förresten! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela