Bullar, bullar och ÄNNU fler bullar!

Publicerad 2012-05-15 19:22:17 i Allt

Halloj! Idag har jag varit i skolan. Skulle lika gärna kunnat vara hemma. Första passet hade jag biologi, men eftersom det var en pedagog sjuk och dem andra vaktade nationella proven för niorna, så fick vi inte ha den. Vi fick jobba med labbraporten istället. Agneta (NO pedagogen) skulle hämta betterier till mig, Emma, Oscar och Samuel. Men nejnej. Hon kom verkligen inte in igen och sa att hon hämtat dem. Så vi satt kvar och väntade på henne. Efter typ 45 minuter kom Camilla och frågade vad vi gjorde. Vi sa att vi väntade på Agneta och våra batterier, och då sa Camilla "Men hon är ju där ute". Jag och Emma gick ut. Och SJÄLVKLART så får vi inte labba eftersom ALLA betterier är upptagna. Men vi sa att vi skulle ha dem till nästa pass. Och nästa pass när jag bad Agneta läsa igenom en annan labbraport jag gjort, sa hon att jag inte behövde göra nått?! Jag ahde tydligen gjort en såndan bra. Men hallå? Vad ska jag göra då? Jag har ÄNNU ett till pass att inte göra nått på. Jag satt med Mimmi och Dani. Kollade typ bloggar hela passet. Efter lunchen kollade alla 6-7 på någon konstig serie och Bert. Ja, detta var den onödigaste dagen jag varit med om.
Efter skolan bakade jag, Mimmi, Dani och Katta bullar, sylt kakor och muffins till imorgon då vi har operetion dagsverke. Vi bakade typ 120 bullar.. Vi blev lite trötta på bullar efter det. Muffisen blev HELT katastrof! Vi åt upp alla själva ;) Och sylt kakorna ser inte direkt fina ut.. Men bullarna blev fina iallafall! :D
Jag åkte till stallet direkt efter, betade Smilla i ca 45 minuter. Snart ska hon ju gå ute dyngnet runt i en stor gräshage. Så hon måste vänja sig.
Jag det var väll min dag. Blev långt som vanlig menmen ;) Då har ni något att göra denna fina tisdags kväll :)
Hälften av alla bullar vi bakade. (blid tagen från Mimmis instagram)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela