Söndag

Publicerad 2012-06-03 22:17:50 i Allt

Hejsan svejsan! Kom inte på något mer som rimmade ;)

 

Idag på förmiddagen åkte jag till Arninge och hanlade skor till mina syskon. Efter det åkte jag till Täby, köpte en present till min pappas moster och en vit kofta från Gina till mig :)

 

Jag åkte hem och duschade sedan åkte jag och min familj till min pappas moster. Firade henne och sådär. En rolig sak var att en i min systers klass var tydligen på nått vänster släkt med oss. Eller om det var hennes låsas pappa, vet inte men hon var där iallafall.

 

Sen åkte vi till Moa i Frösunda bara för att vi kunde ;) Jag och Moa flummade sönder och satt och sjöng Eric Saade låtar medans vi spelade in oss. Det kallar jag flumm! Vi har alltid så jävla kul! Och kan ni tänka er hur det blir med 8 flummande tjejer tillsammans? Det vill ni inte veta av ska jag säga er ;)

 

Nu ska jag iallafall sova, för imorrn är det skola. Och om min ansvarspedagog inte har virrat till allt igen så ska jag lämna ifrån mig min dator! Så ni får vara beredda på MASSA arkiv bilder på mig, eftersom jag måste blogga på min gamla dator.. Tråkigt men så är livet :)

 

Godnatt och sov gott! Puss!

 

HAHAHAHAHAHAHA!! Tea kommer du ihåg?


Kommentarer

Postat av: Tea

Publicerad 2012-06-03 22:24:35

Hahaha, OM jag gör! ;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela