Du är mitt liv!

Publicerad 2012-06-01 21:19:31 i Allt

Jo, jag har glömt att berätta en sak! Nästa vecka ska jag lämna ifrån mig mitt liv. Allt som jag har gjort det senaste 1 1/2 året. Allt känns helt sjukt! Allt ska återställas och jag ska få tillbaka dig i ursprungligt skick! Jag kommer aldrig glömma alla pinsamma, roliga och sist men inte minst konstigaste sakerna vi gjort!

 

Men nu är det dag att säga adjö! Jag kommer sakna dig! Och hela mitt liv! Puss!


Förra året när jag fick en utvärdering utav året av min ansvarspedagog stod det "Du är väldigt intresserad av dina vänner, din häst och din dator" Jag har sagt det förut, men det blir aldrig för mycket! Du är fanemej mitt liv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela