Blåa sofforna!

Publicerad 2012-06-05 13:32:32 i Allt

Sitter vid dem blå sofforna med Moa E. Vi är lite osociala, menmen ;) Efter skolan ska jag hem och baka kladdkaka som jag ska ha med mig till Katten ikväll! Efter det ska jag packa och sedan vänta på min pappa. Efter det ska jag till stallet! Har inte varit där på ett tag eftersom mamma alltid hinner åka dit innan jag kommer hem :/ Men idag! ;)

 

Man kan säga att jag är rätt så taggad inför Kattas tjejkväll! Alla mina underbara vänner tillsammans! Det kan inte bli bättre! Och sen är jag på ett jävla flumm humör! Så kommer nog skratta byxorna av mig.

 

Dock måste jag komma på något snyggt och annorlunda att ha på mig, eftersom vi har det som tema :)

 

Nu ska jag åter gå till pluggandet och försöka lista ut hur kolets kretslopp fungerar. Det går sådär eftersom jag missat 1 eller 2 föreläsningar och en labb. Allt hände ju när jag var på Gotland så vad ska man göra? Och som grädde på moset är kemi pedagogen sjuk så kan inte få hjälp! Den ända räddningen jag har är att den ska vara inne på fredag så det funkar ju ;)

 

Och detta som skulle bli ett kort inlägg blev helt plötsligt ett rätt långt. Haha ;)

 

Två riktigt glada tjejor som gillar att plugga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela