2 skoldagar kvaaaaar!!

Publicerad 2012-06-04 16:22:49 i Allt

OMG! Kan knappt fatta det! Det var inte länge sedan jag började skolan efter jullovet och det var snö?! Shit, tiden går fort när man har roligt? Eller är det inte så man säger ;)

 

För er som orkar läsa veckansplaner

 

  • Måndag: Bara vara hemma och chilla gaalet, bara för att jag kan!

 

  • Tisdag: Vanlig skoldag, kanske rida Venar, och sen hem till Katten och ha tjejkväll! TAGGGA!!

 

  • Onsdag: LEDIG!! WIHO!! Troligen vara med Moas familj och min familj :)

 

  • Torsdag: Kulturdag. Man kan ju bara hoppas att man får en bra och normal grupp.

 

  • Fredag: Vanlig skoldag, SISTA provet i 7:an. Och i det bästa ämnet!

 

  • Lördag: Stallet?

  • Söndag: Stallet?

 

Nää, nu ska jag vara cool! (som om jag inte alltid är det)

 

Eemm.. ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela