1 Juni!

Publicerad 2012-06-01 21:31:06 i Allt

Hej, idag är det då första Juni. Och det ska vara sommar. Men när jag tog på mig den varmaste tröjan jag hade kändes det lite tveksamt på den biten!

 

Idag har jag varit i skolan, duktig som jag är. Jag gjorde klart min matematikuppgift (som duktiga elever säger) och jag blev riktigt nöjd! Efter det tog jag och Tea (hennes blogg kan du hitta HÄR, HÄR, HÄR eller HÄR. Även under ”länkar” till höger) sällskap hem. Precis som alla andra dagar.

 

Efter skolan åkte jag till stallet för att direkt lassa in det sista och sedan lasta Smilla för att fara ut på nya äventyr. Nämligen ett alldeles nytt stall! Jag gillade stallet från första början och alla verkade vara så glada och trevliga. Och det hade jag verkligen rätt i! Man blev vart välkomnad och vi satt och pratade ett tag i fikarummet, som tydligen skulle vara det viktigaste i detta stall! Haha!

Smilla var nöjd över att ha två kompisar hon kände iallafall. Och allt gick bra vid ihopsläppet så det var skönt!

 

Imorgon ska jag väll upp till stallet och sätta upp krokar och göra mig hemma stadd (heter det så?). Efter det ska jag antagligen ringa Tea, typ standard! Men det är kul! ;)

 

Nää, nu ska jag ringa Moa och hoppas att hon inte hunnit fram så hon kan prata med mig! Puss och godnatt alla söta små troll! :D


Min fina heeest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela